hemma igen, med ny mobil

Har haft lite mycket att göra de sista veckorna, och det börjar märkas… När jag landat efter London var jag hemma två dagar innan Berlin, hann då med att förlora mobil, (och med den typ 300 nummer i telefonboken, inte sparat i datorn förstås)och glömma E:s extra väska hemma (förlåt). Jag behöver jul och lite ledighet från allt resande!  (hur bortskämd är jag på en skala?)

Den borttappade mobilen är nu utbytt mot ny fin mobil som jag dessutom kan ha massa musik i…kameran är också bättre, och skärmen… och någonstans, lite i smyg, är jag glad att jag hade bort den andra.  Ständig förvirring har sina fördelar!

 images2My shiny new Phone

I övrigt var Berlin underbart, staden är spännande, människorna kreativa och att det är kulturhuvudstaden i Europa är uppenbart. KDU Göteborg skötte sig som vanligt exemplariskt och det blev grymma studiebesök. Ser fram emot att se Facebook fyllt av bilder.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar